FANDOM

Ziółek
Ziółek
Role bohater epizodyczny

Ziółek (właściwie Piotr Ziółkowski) - postać epizodyczna i dawny kolega Cieślaka. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku 72.

Opis postaciEdytuj

Mały Ziółek

Dzieciństwo Edytuj

Ziółek trzymał się w podstawówce z Cieślakiem, gdzie razem popalali papierosy w toalecie. Podczas jednego z apeli szkolnych, chłopak podpuścił kumpla do wyrzucenia przez okno muszli klozetowej, przez co Cieślak powtarzał trzeci raz czwartą klasę.

Pobyt za granicą Edytuj

W jakimś momencie swojego życia Ziółek wyjechał do Anglii, gdzie pracował na budowach. Wiadomo tylko tyle, że udało mu się zarobić dwanaście tysięcy funtów.

Po powrocie Edytuj

Rudy chciał najpierw napuścić na siebie Ziółka i Cieślaka, jednak obaj najpierw znokautowali Bastiana, po czym zaczęli razem melanżować. Cieślak podpuścił swojego kumpla, przez co ten pojechał pijany jego samochodem i potrącił Rudego, za co trafił na jakiś czas do więzienia. W odcinku 102 bierze udział w gali MMA, jednak przegrywa ze Spejsonem.

Osobowość Edytuj

Wiadomo że Ziółek jest na pewno cwaniakiem. Podpuszcza on między innymi dla zabawy swojego kumpla. Nie lubi też gdy nazywa się go "leszczem", a podpuszczony potrafi wykonać nawet największą głupotę.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma pod okiem szramę. Retrospekcja wskazuje na to że musiał się zranić już w dzieciństwie.
  • Nosi granatową bluzę marki "Pederast" (parodia marki "Everlast").