FANDOM

Wujek Stiopa
Wujek Stiopa.png
Role: bohater epizodyczny

gangster (prawdopodobnie szef rosyjskiej mafii)

Pojazd Granatowy Volkswagen Transporter

Wujek Stiopa - epizodyczna i antagonistyczna postać z serialu Blok Ekipa. Jest on prawdopodobnie szefem rosyjskiej mafii, bądź osobą wysoko postawioną w jej hierarchii.

Opis postaciEdytuj

Wujek Stiopa pojawia się w odcinku 86, gdzie wraz z Artiomem dokonuje egzekucji na mężczyźnie, który przeleciał jego kobietę. On i Artiom postanowili pozbyć się jego ciała poprzez wrzucenie do rzeki, przy której Spejson, Pan Wiesio i Wujek Edek urządzali wędkarską popijawę. Stiopa i Artiom przyłapali ich jak obserwowali z ukrycia. Gangster miał zamiar ich rozstrzelać, jednak pojawienie się suma i pożarcie przez niego wspólnika sprawiło, że przerażony uciekł znad rzeki.

OsobowośćEdytuj

To bezlitosny i złowrogi członek rosyjskiej Mafii. W przeciwieństwie np. do Rudego czy Cieślaka, jest całkowicie pozbawiony skrupułów i przez to o wiele bardziej niebezpieczny.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać ta pojawiła się wcześniej w filmie "Sum tak zwany olimpijczyk", starszej produkcji Bartosza Walaszka.
  • Według Wujka Edka rosyjska mafia wrzuca trupy do rzeki wabiając większe mięsożerne ryby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki