FANDOM

Wujek Edek
Wujek Edek 2.png
Role: bohater epizodyczny
Rodzina: Irena (żona)

Grażyna (bratowa)

Spejson (bratanek)

Pan Wiesio (brat)

Pojazd: Zielony Polonez

Wujek Edek - Epizodyczny bohater serialu Blok Ekipa, wujek Spejsona i brat pana Wiesia.

Opis postaci Edytuj

Wujek Edek pojawia się w odcinku 83. Wiadomo że pochodzi z Garwolina i posiada zielonego Poloneza "Borewicza". Odjeżdża od handlarza częściami FSO tuż przed przybyciem ziomeczków. Jako iż zakupił on ostatnie sztuki pierścieni, jest śledzony przez Wojtasa. Gdy tylko zauważa Szerszenia, myśli że to radiowóz, przez co zaczyna uciekać (jest wypity). Niestety po chwili rozbija się na bloku. Gdy ekipa do niego podchodzi, ten oddaje Wojtasowi swoje części, po czym nakazuje Adrianowi pozdrowić ojca i odchodzi. Postać ponownie pojawia się w odcinku 86. Razem z bratem i bratankiem jedzie na rybki (a raczej na melanż), gdzie przypadkowo jest świadkiem jak mafia wyrzuca do rzeki trupa.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada prawo jazdy od roku 1981, i od tego czasu stracił je "tylko" cztery razy.
  • Ma żonę, która zdradza go, pod jego nieobecność.
  • Podobnie jak u brata, tak i u Edka nigdy nie wspomniano nazwiska. Możliwe że nazywa się Puchacki, ale prawdopodobne jest też to, że to nazwisko rodowe jego dawnej bratowej Grażyny.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki