FANDOM

Walo
Walo2.png
Role: główny bohater

mechanik samochodowy

handlarz uliczny (odc 10)

Rodzina: Pani Walasikowa (matka)

Czesław Walasik (ojciec)

Prędzej przesłucham całą płytę Verby, niż dam się zapuszkować.
Walo o sobie (odc. 18)
Walo (właściwie Waldemar Walasik) - jeden z trzech głównych bohaterów serialu Blok Ekipa.

Opis postaci Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Walo dziecko.png

W dzieciństwie Walo był dość grubym dzieckiem, z opuchniętą twarzą. Razem z Wojtasem popalali papierosy. Nadruk ze zdjęciem Bruce'a Lee na koszulce wskazuje że był fanem tego aktora. Z jego wspomnień wynika też że do podstawówki chodził z tornistrem, lecz do gimnazjum nosił reklamówkę z logiem "Adidas" (zresztą jak sam wspomina, za długo nie uczęszczał do szkoły).

"Dorosłe" życie Edytuj

Podobnie jak reszta bohaterów serialu nie wiadomo ile ma on lat. Tak samo jak jego przyjaciele, mieszka nadal u rodziców. W przeciwieństwie do Wojtasa i Spejsona, Walo jest względnie "inteligentny", przez co to on ustala plany różnych akcji (które najczęściej kończą się fiaskiem) oraz stanowi nieformalnego lidera trójki. Mimo że jest najniższy z grupy, to można zauważyć że jest całkiem dobrze zbudowany. Tak jak większość postaci, jest wiernym kibicem CWKSu.

Praca zarobkowa Edytuj

Walo w przeciwieństwie do reszty bohaterów, ma stałą pracę zarobkową. Pracuje on w serwisie samochodowym, gdzie naprawia używane, stłuczone auta i załatwia na nie nielegalne dokumenty. Podobnie jak jego szef, robi różne przekręty z tym związane. Widać że zna się na swoim fachu. Poza tym Walo zajmuje się też drobnymi przestępstwami (kradzieże, rozboje), a w odcinku 10 nielegalnie sprzedawał filmy na DVD (jego kramik zamknęła w ostateczności straż miejska).

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo od kiedy koledzy nazywają go per Walo. W retrospekcjach Wojtas mówi do niego po imieniu.
  • Sądząc po reakcji prostytutki,ma niewielkie przyrodzenie.
  • Jego zarost jest czarny, włosy zaś mają kolor jasnego blondu. Bardzo możliwe zatem, że nie jest to naturalny kolor włosów Wala, a uzyskany przez farbowanie.
  • Prawie wszystkie z zaplanowanych przez niego akcji nie skończyły się dobrze.
  • Najprawdopodobniej ma też prawo jazdy gdyż kilkakrotnie kieruje samochodem (Szerszeniem i Golfem).
  • Jest tak mały że mieści się do siedziska dla dzieci, w koszyku na zakupy.
  • Identycznie ubrana postać pojawia się w filmie "Kapitan Bomba: Kutapokalipsa".
  • Tak jak swoi koledzy uwielbia pić alkohol (najbardziej piwo marki "Dzik").
  • Ma dwustronną kurtkę (odc 49).

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki