FANDOM

Wąż

Wściekły Wąż.

Mistrz polecił mi unikać niepotrzebnych "walek".

Zasada Wściekłego Węża.
Wściekły Wąż to epizodyczna postać z serialu Blok Ekipa.

Opis postaci Edytuj

Wąż jest znanym wojownikiem karate, oraz najlepszym najemnikiem na świecie. Pojawia się on w odcinku 125 gdzie szuka pana Wiesia, który wykonał fatalnie remont w jego mieszkaniu. Przy okazji brutalnie bije Cieślaka (po tym jak ten go zaczepia w Speluno), lekko obija ziomeczków gdy zauważa że ci go śledzą oraz nokautuje majstra za skopanie mu hydrauliki. Wściekły Wąż jest przedstawiony jednak jako dość spokojna osoba, która toczy walki tylko w ostateczności.

Ciekawostki Edytuj

  • Wściekły Wąż jest bohaterem wcześniejszych produkcji Bartosza Walaszka, takich jak Wściekłe pięści Węża, Sarnie Żniwo, czyli pokusa statuetkowego szlaku oraz Wściekłe pięści Węża 3.
  • Obecność tej postaci w Blok Ekipie może sugerować że postać Wściekłego Węża (oraz jego przygody) należą do tego samego świata.
  • Trzeba jednak zaznaczyć że postać ta ginie w filmie Sarnie Żniwo, czyli pokusa statuetkowego szlaku, więc jej występy w następnych produkcjach są problematyczne.
  • 21 września 2015 roku miał premierę teledysk do piosenki zespołu Nocny Kochanek pt. Karate, w którym to występuje postać Wściekłego Węża.

Teledysk o Wściekłym Wężu Edytuj

Nocny Kochanek feat

Nocny Kochanek feat. Wściekły Wąż – Karate