FANDOM

Sylwia
Sylwia.png
Role Postać epizodyczna
Sylwia - epizodyczna bohaterka Blok Ekipy. Przez krótki czas także dziewczyna Spejsona. Występuje jedynie w 10 odcinku serialu.

Opis Postaci Edytuj

Jest młodą, jednak niezbyt urodziwą dziewczyną. Prawdopodobnie jest dość silna i brutalna jak na kobietę, sama opowiada Spejsonowi o tym, jak pobiła jakąś dziewczynę tłukąc jej głową o umywalkę. Ma wielką słabość do typowych "koksów" - silnych, umięśnionych facetów, za to nienawidzi frajerów, którymi są dla niej wszyscy, którzy odbiegają od jej ideału faceta. Nie chce nawet, by jej chłopak zadawał się z takimi ludźmi, a gdy tylko pojawiają się blisko niej, prosi swojego faceta by siłą się ich pozbył. Ponieważ Spejson pasował do opisu jej wymarzonego chłopaka, umawiała się z nim przez jakiś czas. Wiadomo, że raz byli na randce w Tyskie Pub. Walo i Wojtasa uważała za typowych frajerów, dlatego Spejson musiał udawać przy niej, że ich nie zna, a nawet wyrzucić ich z baru na polecenie Sylwii. Związek tych dwojga nie trwał jednak długo - gdy tylko Spejson opuścił na chwilę pub, Sylwia znalazła sobie jeszcze bardziej umięśnionego i jeszcze silniejszego faceta. Na "pożegnanie" jej były chłopak został przez niego pobity na prośbę Sylwii.

Ciekawostki Edytuj

  • Sylwia z wyglądu bardzo nie podobała się Walowi - podczas rozmowy z Wojtasem nazwał on ją "grubą świnią".
  • Spejson prawdopodobnie naprawdę zakochał się w Sylwii, jednak kiedy dostał od niej kosza, uczucie zapewne szybko minęło.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki