FANDOM

Spejson
Spejson2.png
Role: główny bohater

magazynier (kiedyś)

pracownik budowlany (czasami)

ochroniarz w barze (odc. 55)

Rodzina: Grażyna Puchacka(matka)

Pan Wiesio(ojciec)

Babcia Spejsona

Wujek Edek

Ciotka Irena

Pojazd: Fiat 126p Kaszlak

Legia Warszawa to najlepszy klub! Kto nie wierzy to chuj mu w dziób!

Słynna, bojowa przyśpiewka Spejsona

Spejson (właściwie Adrian Puchacki) - jeden z trzech głównych bohaterów serialu Blok Ekipa. Owa postać to parodia stereotypowego, typowego mięśniaka, uwielbiającego siłownię i branie sterydów.

Opis postaci Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Spejson dziecko.png

W dzieciństwie Spejson był chudym brunetem, miał też szarą karnację skóry. Wiadomo że przez jakiś okres miał obydwoje rodziców, jednak w którymś momencie odszedł od nich ojciec, a jego wychowaniem zajęła się matka (którą szanuje najbardziej na świecie). Już wówczas korzystał z boksera, aby udowodnić swoją siłę, czego przykład możemy zobaczyć w odcinku 42.

"Dorosłe" życie Edytuj

Nie wiadomo ile aktualnie Spejson ma lat. Jest on najsilniejszy i najbardziej umięśniony spośród swoich kumpli, wyraźnie nie grzeszy inteligencją i wiernie kibicuje Legii. Podobnie jak swoi kumple, prowadzi on pasożytniczy tryb życia, gdyż nie ma pracy zarobkowej, a pieniądze podbiera swojej matce. Poza tym często toczy bójki na osiedlu i najczęściej je przegrywa. Wiadomo też że wielokrotnie podchodził do egzaminu na prawo jazdy. Ostatecznie zdał go w odcinku 47, za co w nagrodę mama odkupiła mu od ciotki, Malucha.

Zatrudnienie Spejsona Edytuj

Spejson Ochrona.png

Mimo iż było wspomniane, że Adrian nie ma pracy zarobkowej, to czasami wykonuje różne zajęcia aby zdobyć pieniądze. Oprócz takich oczywistych zajęć jak okradanie różnych osób, Spejson czasami pracuje dla swojego ojca, pomagając mu w remontach mieszkań. W odcinku 11 chłopak wspomina że pracował w magazynie, jednak po tym jak rzucił się na kierownika (oczywiście został przez niego pobity) gdyż ten obraził jego matkę, został zwolniony z naganą. W odcinku 55 zatrudnił się jako bramkarz w lokalu Speluno, jednak po krótkim okresie pracy został zwolniony. Okazało się że nie wpuścił szefa do środka, gdyż ten miał założone obuwie sportowe.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszych odcinkach ma bardziej piskliwy głos. Dopiero od 10 odcinka postać ma swój unikalny dźwięk.
  • W odc.10 ma dziewczynę, która jednak rzuca go dla większego koksa.
  • W odc. 50 on rezygnuje ze związku z dziewczyną po tym jak okazało się że ona jest fanką Polonii.
  • Chociaż matka często bije go za takie rzeczy jak przeklinanie czy nie wykonanie obowiązków domowych, Spejson bezgranicznie ją szanuje.
  • Po dopalaczach zdawało mu się że jest King Kongiem. ( Odcinek 34).
  • Często cytuje "Księgę Ulicy".
  • W odc. 8 Marcin Prokop nazwał Adriana "Kubą". Było to zapewne spowodowane tym, że twórcy wtedy nie do końca ustalili personalia bohaterów.
  • W odc. 65 bierze udział w gali MMA Grochów.
  • Bierze Czeską, Rosyjską i Chińską metę.
  • Wygrał dwie amatorskie gale MMA w Speluno, za pierwszym razem w wyniku dyskwalifikacji Cieślaka za nieregulaminowe rękawice, a za drugim pokonując Kołacinę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki