FANDOM

Solaris
Solaris 2
Role: bohaterka drugoplanowa

pani lekkich obyczajów

Rodzina: Cieślak(były mąż)

Justin(syn)

Jessica(córka)

Matka Solaris

Jowita "Solaris" Ciesielska to znajoma Spejsona, Wala i Wojtasa oraz przyjaciółka Łysej i kobieta lekkich obyczajów. W odcinkach od 70 do 88, także żona Cieślaka.

Opis postaci Edytuj

Debiutuje w odc. 41 gdzie okłamuje Spejsona jakoby była świadkiem seksu między jego matką a Wojtasem. Gdy kłamstwo się wydało, za karę musiała zrobić dobrze trzem kolegom i Panu Wiesiowi. W następnych odcinkach zachodzi w ciążę i rodzi synka Justina a następnie wychodzi za Cieślaka który okazuje się być ojcem chłopca. Jakiś czas po ślubie, przyłapała męża ze swoją przyjaciółką na melanżu u Dzikiego, i wkrótce się z nim rozwodzi.  

Osobowość Edytuj

Solaris jest cwana i wścibska. Daje się dobrowolnie zapłodnić przez Cieślaka, aby tylko zajść w ciążę w celach zarobkowych (ma zamiar pobierać alimenty od swojego ex). Jest też wyjątkowo głupia (jak większość bohaterów) i uzależniona od solarium. W celach zarobkowych, zajmuje się nierządem.

CiekawostkiEdytuj

  • Ponoć mieli ją wszyscy na Grochowie.
  • Mimo że Spejson do odcinka 79 jest prawiczkiem, Solaris już wcześniej zrobiła mu dwukrotnie dobrze ustami (w tym raz po pijanemu).
  • Za godzinę seksu bierze 5 złotych.
  • Prawie pobiła rekord solarium w długości opalania.
  • Prawdopodobnie kocha, bądź kochała Cieślaka. 
  • Jej imię poznajemy dopiero w odc. 70.
  • Mimo to nadal nie znamy jej panieńskiego nazwiska.
  • W odc. 2 pojawia się dziewczyna o imieniu Jowita, w odcinku 44 również występuje postać o takim imieniu. Wszystkie trzy kobiety są jednak całkiem innymi postaciami.
  • Solaris jest uzależniona od solarium i stamtąd najprawdopodobniej pochodzi jej ksywka.

​GaleriaEdytuj