FANDOM

Rudy
Rudy.png
Role: bohater drugoplanowy

antagonista

ministrant

Rodzina Ojciec Rudego

Matka Rudego

Pojazd: Opel Corsa

Rower (w dzieciństwie)

Płeć Mężczyzna
Wrogowie Rudy ma wielu wrogów, ale jego największymi przeciwnikami są Spejson, Wojtas i Walo.
Rudy (właściwie Bastian Obsztyfitykultykiewicz) –  to postać z serialu Blok EkipaJeden z dwóch głównych antagonistów. Postać pojawia się po raz pierwszy w 38 odcinku.

Opis postaciEdytuj

Dzieciństwo Edytuj

Rudy dziecko.png

Jako dziecko, Rudy chodził do szkoły z Wojtasem, Spejsonem i Walem a do podróżowania używał roweru. Już wtedy Bastian donosił na ziomeczków, wówczas chodził kablować dyrektorowi szkoły. Widać że już wtedy nie lubił się z głównymi bohaterami.

"Dorosłe" życie Edytuj

Aktualnie nadal zajmuje się donoszeniem na innych, tym razem jednak bezpośrednio do prokuratury, straży miejskiej czy policji. Z fabuły wynika że zajmuje się tym hobbystycznie, a prawdopodobnie też jest uzależniony od kablowania. Często stosuje nieczyste rozgrywki, bądź preparuje dowody obciążające jego "wrogów". Rzadko zdarza mu się zwyciężać, najczęściej sam pakuje się we własne "sidła".

"Przyjaciele" Rudego Edytuj

Jako że Rudy jest nałogowym konfidentem, nie może liczyć na przyjaźń ze strony mieszkańców Grochowa. Mimo to kilkukrotnie udaje się mu zyskać sympatie pozostałych bohaterów (np. w odcinku 49 gdy przefarbował włosy na czarne). Można uznać że jako tako lubi go Cieślak, jednak tylko wtedy gdy ma w tym jakiś interes (np. aby wygrać turniej w odcinku 65).

Udział w "Wojtas szuka żony" Edytuj

Rudy wziął udział w programie "Wojtas szuka żony". Zrobił to, jak uważa, aby donieść prokuraturze na Wojtasa. Jednak gdy okazało się że program jest legalny, Rudy stwierdził że wygra go na złość Puczykowi. Udaje się mu dobrnąć do finału, z którego ostatecznie odpada. Przez porażkę ma zamiar donieść organom ścigania, jednak zostaje znokautowany przez Wojtasa.

CiekawostkiEdytuj

  • Z odcinka 98 dowiadujemy się że mieszka przy ulicy Spawaczy 11/12.
  • Jest rudy, jak mówi jego przezwisko, a ponadto nie wymawia R.
  • Jego rodzice również są rudzi, a w przeszłości donosili na innych, w tym na siebie nawzajem. Ponadto ojciec Rudego tak jak on nie wymawia ,,R", co do matki niczego nie wiadomo, ponieważ nigdy nie pojawiła się w żadnym odcinku. Prawdopodobnie wygląd Rudy odziedziczył po niej, ponieważ nie jest podobny do ojca. 
  • Kiedy przefarbował włosy i przez pewien czas trzymał z ziomeczkami, nosił przezwisko Dziku.
  • Jeździ ścigaczem bez prawa jazdy na jednoślady.
  • Jest ministrantem w jednej z Praskich parafii (w odcinku 40 ma ubraną komżę, a w 70 służy przy ślubie Solaris).
  • Z odcinka 109, dowiadujemy się że lubi grać w koszykówkę.
  • Zwykle nie używa przekleństw, a jeśli już, to łagodniejszych form np. kurczę. Jak na ironię, jedynym wyrazem, w którym poprawnie wymawia literę R jest kurwa. Co ciekawe, w odcinku 89 wymawia to słowo ze swoją wadą.
  • Z programu "Wojtas szuka żony" dowiadujemy się, że ma jedno jądro.
  • W odcinku 80, wraz ze swoim znajomym, zakładają straż obywatelską.
  • Obejrzał wszystkie filmy z Bruce'em Lee i kilka z Chuckiem Norrisem (wyjawia to w odcinku 65), więc prawdopodobnie lubi filmy akcji.
  • Potrafi nawet poświęcić swoje zdrowie, byle na kogoś donieść.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki