FANDOM

Parówa
Parówa.png
Rola Bohater epizodyczny Antagonista
Parówa - jeden z epizodycznych bohaterów Blok Ekipy. Wraz ze swoim kumplem Łysym są antagonistami w odcinkach 27, 28 oraz 29.

Opis postaci Edytuj

Razem z Łysym mieszkają na Ursynowie. Parówa zostaja przedstawiony w serialu jako typowy dresiarz - mieszka na blokowisku, często wdaje się w bójki z innymi, a pieniądze zyskuje głownie dzięki "krojeniu lamusów". Walo twierdzi, że nie mają honoru, ponieważ wraz z Łysym robią to także poza swoją dzielnicą. Kiedy zaczęli działać także w Grochowie, rozpoczął się konflikt między nimi a głównymi bohaterami serialu. Parówa jest bardzo dumną osobą - nawet kiedy Spejson, Walo i Wojtas grożą mu, nie chce pozwolić zrobić z siebie frajera i oddać ukradzionych na ich dzielnicy pieniędzy. Pomimo swoich dobrych relacji z Łysym, uważa go za debila. Czasem nawet okłamuje swojego kumpla - mówi mu na przykład, że główni bohaterowie opluli jego auto, chociaż tak naprawdę zrobił to przypadkowo sam Parówa.

Ciekawostki Edytuj

  • Ziomeczków uważa za największych debili jakich widział w swoim życiu - głównie dlatego, że gdy Ci robili mu "wołomiński wisiorek", nie zorientowali się nawet, że zaraz pod nim jest balkon.
  • W jednej ze scen możemy zobaczyć, jak wraz ze swoim kumplem spędzają czas przy grze wideo. Jeden z nich jest zatem posiadaczem konsoli do gier, jednak nie wiadomo który.
  • Pojawia się w odcinku 79. Przez chwilę widać go w tłumie, w toalecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki