FANDOM

Omen2

Omen na spacerze.

Omen - należący do ciotki Spejsona pies, epizodyczny bohater Blok Ekipy. Pojawia się w odcinku 19, a także na kilka sekund w odcinku 34.

Opis zwierzaka Edytuj

Z wyglądu Omen może wydawać się zwykłem, brzydkim psem o biało-czarno-brązowej sierści. W rzeczywistości posiada on jednak nadprzyrodzoną moc, która pozwala mu mówić ludzkim głosem, a także hipnotyzować ludzi za pomocą oczu, by Ci wykonywali jego rozkazy.Hipnotyzuje on ziomeczków i zmusza do spełniania swoich zachcianek. Chce ich także ośmieszyć, kiedy każe Wojtasowi aportować jak pies. Kiedy jednak hipnoza przestaje działać na Wojtasa, ten odbija wzrok Omena i pokonuje psa. Okazało się jednak, że zanim to się stało, Omen sprzedał tylny most do Szerszenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Omen to nawiązanie do rapera-amatora z Krynicy (kolegi Kuli), którzy tworzy swoje utwory właśnie pod takim pseudonimem.
  • Jego imię może też być nawiązaniem do serii filmów, o przeklętym chłopcu Damienie.
  • Omen prawdopodobnie jest już starym psem - on sam mówi do przywiezionej mu suki - "wybacz mała, nie te lata".
  • Hipnoza wcześniej przestała działać na Wojtasa niż na Spejsona i Wala - możliwe zatem, że na każdą osobę działa przez inny czas.
  • Podczas swojego wystąpienia w odcinku 34 nie odgrywa on żadnej ważnej roli, a jedynie przez kilka sekund przechadza się w tle.
  • Sposób pokonania Omena (odbicie jego wzroku w lustrze) został zaczerpnięty z legendy o Bazyliszku, który został pokonany w dokładnie ten sam sposób.

Galeria Edytuj