FANDOM

Odcinek 1 Wojtas szuka żony
Odcinek 1 – pierwszy odcinek spin-offu Blok Ekipy pod tytułem Wojtas szuka żony. Premiera na YouTube odbyła się 27 marca 2015 roku. Czas trwania odcinka to 5 minut.

FabułaEdytuj

Prowadzący Witold Śruta prezentuje kandydatów w programie walczących o rękę Marianny Sławojki lub dwa kwintale saletry amonowej. Pierwszym z nich jest pan Wiesio, który ja sam mówi bierze udział tylko ze względu na nawóz. Drugim Rudy startujący, by nie dać Wojtasowi wygrać. Wiesław Paleta z kolei przyszedł do programu, żeby zrobić na złość swojej żonie. Kolejny, czyli Cieślak, bierze udział, żeby dzięki Mariannie urozmaicić swoje życie seksualne. Wreszcie ostatni kandydat Wojtas, który szuka sobie drugiej połówki. Marianna wyraźnie nie jest zachwycona kandydatami, z całej paczki jedynie pan Wiesio zarabia pieniądze.

Pierwszą konkurencją są wyścigi traktorów. Uczestnicy stają na kupce gnoju, po czym biegną do ciągników i dojeżdżają na metę. Cieślak wsiada do Jodera, ale ten psuje się w czasie jazdy. Pan Wiesio zajmuje Srolisa, który nie chce odpalić. Wiesław Paleta siada za kierownicą Fetora i dojeżdża na metę jako drugi. Wojtas po krótkiej przepychance z Rudym kieruje Ursusem, którym wygrywa wyścig. Rudy zaś musi wziąć Fartsraka i zajmuje trzecią pozycję.

Kolejna konkurencja to dojenie krowy. Pan Wiesio szuka włącznika u zwierzęcia podnosząc mu ogon, przez co dostaje z kopyta. Cieślak uderza w wymię jak w automat boxera otrzymując w ten sposób kroplę mleka we wiaderku. Wiesław Paleta podnosi krowie ogon i głęboko wkłada rękę. Rudy doi ręcznie i wygrywa konkurencję. Wojtas porusza gruczołami mlekowymi krowy, jak sam mówi "tak jakby walić konia" i uwalnia kilka kropel mleka.

Po zakończeniu zmagań, Marianna decyduje się wyeliminować Wiesława Paletę.

OdcinekEdytuj

WOJTAS SZUKA ŻONY - ODC05:01

WOJTAS SZUKA ŻONY - ODC. 1