FANDOM

Prokop 1

Dzień dobry Palestyno!!!

Marcin Prokop - znany prezenter telewizyjny.

W serialuEdytuj

Odcinek 8 Edytuj

W tym odcinku Marcin Prokop trafia do szpitala po bójce w klubie. Poznaje tam ziomeczków. Okazuje się, że jest ścigany przez Dorotę Wellman , która chce się na nim zemścić za to, że ten zdradził THN z Polsatem. W ramach zemsty prezenterka urwała mu stopy. Pod koniec odcinka Prokop odlatuje do Palestyny.

Odcinek 93 Edytuj

W tym epizodzie, Prokop korzysta z usług siostry Wojtasa. Udaje mu się dwukrotnie znokautować brata "Królowej", po czym odjeżdża nocnym autobusem. W akcie zemsty, Wojtas wysłał do Wellman z jego telefonu (zgubił go podczas bójki) SMSa, z informacją, jakoby prezenter miał dla kobiety kebaba. Gdy ta nie otrzymuje od Marcina dania, ma zamiar zjeść prezentera.

Osobowość Edytuj

Prokop jest przedstawiony jako dość wesoła postać. Często się uśmiecha, chociaż gdy zostaje zdenerwowany, nie stroni od użycia siły. Wiadomo że najbardziej boi się gniewu Doroty Wellman.

CiekawostkiEdytuj

  • Aby oszukać Wellman kazał się zabandażować do góry nogami, przez co wściekła prezenterka urwała mu tylko stopy.
  • W kontraście do reszty ciała, jego penis jest niewielkich rozmiarów.
  • Postać Prokopa pojawiła się już wcześniej w innych produkcjach Bartosza Walaszka, min. w "Generale Italii".  
  • Można przypuszczać że Prokop był w Palestynie ponad dwa lata.  

GaleriaEdytuj