FANDOM

Kołacina

Kołacina i jego złowrogi uśmieszek

Kołacina – postać epizodyczna z serialu Blok Ekipa, bandyta.

Opis postaci Edytuj

Kołacina to lokalny bandzior, który wyszedł z więzienia po pięciu latach odsiadki. Trafił za kratki po tym, jak postrzelił listonosza za to, że ten zapukał do jego drzwi. Stereotypowy bandyta, całkiem dobrze zbudowany, z wygoloną głową i masą tatuaży oraz szram na ciele. Niezbyt sympatyczna postać. Wśród osób, które go znają, wzbudza strach, ci którzy go ignorują, dotkliwie się na nim nacinają. Prawda o nim jest jednak zgoła inna, w więzieniu był frajerem, a po jednym uderzeniu traci przytomność. Najwyraźniej jest twardy tylko przed słabszymi i kiedy ma przewagę w postaci uzbrojenia.

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku 80. Głowni bohaterowie zjawili się u niego z alkoholem, gdy ten zabawiał się z siostrą Wojtasa. Wspólnie z nim udali się do parku celem wypicia trunku. Gdy zostali nakryci przez Straż Obywatelską, zdenerwowany Kołacina pobił samozwańczych mundurowych, a chwilę później dokonał rozboju na ziomeczkach. W odcinku 102 bierze udział w gali MMA. W pierwszej rundzie "walczył" z pijaniutkim Cieślakiem. Drugą przegrał ze Spejsonem, padając na deski po jednym ciosie. W 120 odcinku okazuje się że jest biseksualny, gdyż gwałci za karę Rudego (ten dostarczył mu objedzoną przez siebie pizzę).