FANDOM

Spejson w kaszlaku.png

Spejson w kaszlaku

Kaszlak - Fiat 126p "Maluch" należący do Spejsona.

Historia Edytuj

Pierwotnie pojazd ten należał do ciotki Spejsona, która mieszka w Grójcu. Pani Puchacka odkupiła (bądź dostała) go od niej, i podarowała go swojemu synowi w zamian za to, że ten zdał egzamin na prawo jazdy w odcinku 47.

Początkowo chłopak zostaje nawet wyśmiany przez swoich ziomków. Później jednak Spejson używa tego samochodu do przewozu kumpli (w ramach zastępstwa za Szerszenia) i matki, czy też do wyścigów ulicznych. Z odcinka 52 wiadomo że samochód nie ma ważnego przeglądu.

Ogólnie pojazd pojawia się dość sporadycznie w serialu. Ostatnie jego wystąpienie ma miejsce w odcinku 68, kiedy to naćpany Wiesio spada na niego, i niszczy go doszczętnie.

WyglądEdytuj

Początkowo samochód był cały czerwony i miał chromowane zderzaki.

W odc. 48 Walo dorobił mu spoiler (który nie daje żadnej różnicy), numer 77 na masce i bokach, oraz naklejki na przedniej szybie oraz tylnym zderzaku. Poza tym wymieniony został też wydech na podwójny.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że powszechna opinia mówi, iż w "Maluchu" nie można "zgrzeszyć", Wojtas jakimś cudem uprawia w nim seks z Solaris.
  • Gdy Spejson siedzi w kaszlaku, zajmuje większość powierzchni jego kabiny. Dzięki temu mógł przenieść go spod Speluno do warsztatu.
  • Mimo że majster Wiesio zniszczył samochód swojego syna, ten ani razu mu tego nie wypomina, nie chce też od ojca pieniędzy za stratę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki