FANDOM

Kapitan Bomba
Bomba.png
Role: bohater epizodyczny

kapitan Gwiezdnej Floty

Kapitan Bomba (właściwie Tytus Bomba) - główny bohater serialu Kapitan Bomba i postać epizodyczna w serialu Blok Ekipa.

Opis postaci Edytuj

Kapitan Bomba to tytułowy bohater serii o tym samym tytule. Jest on kapitanem Gwiezdnej Floty i dowódcą rakiety Orzeł 7, a następnie statku kosmicznego Orzeł 1. Z charakteru bomba to homofob i rasista (nienawidzi innych ras). Jego ulubionym zajęciem jest zabijanie kosmitów.

Udział w Blok Ekipie Edytuj

Kapitan Bomba pojawia się pod postacią ducha w odcinkach 16 i 17. Jest on uciekinierem z piekła, ściga go dwoje diabłów. W trakcie spotkania z ziomeczkami opętuje ciało Wala i zostaje rozpoznany przez Wojtasa. Nie wiadomo za co trafił do siedziby Belzebuba, ale ten jest na niego wściekły i wysyła go na tortury. Nie pojawia się później w serialu, choć zostaje kilkukrotnie wspomniany.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię nie może być wypowiadane na kanale Spinki, dlatego też jest ono ocenzurowane.
  • W przeciwieństwie do "Generała Italii", gdzie Kapitan Bomba należał do tego samego uniwersum, w Blok Ekipie jest on tylko postacią z serialu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki