FANDOM

Siora

"Królowa Dzielni" w całej swej okazałości.

Jowita Puczyk - postać z serialu Blok Ekipa. Jest ona siostrą Wojtasa i córką pani Puczykowej.

Opis postaciEdytuj

Postać debiutuje w odcinku 54, choć jest kilkukrotnie wspominana we wcześniejszych epizodach. Jej imię zostało ujawnione dopiero w odcinku 123. Jest ona znaną na Grochowie kobietą lekkich obyczajów. Krąży o niej wiele legend. Dzięki swojej profesji znała m.in. Cjalisa, jednak ukrywała ten fakt przed Wojtasem. O tym, że to właśnie ona jest "Królową dzielni", główni bohaterowie dowiedzieli się w odcinku 56. Mimo że według Wojtasa przestała zajmować się prostytucją to w odc. 80 znowu wykonuje swój zawód.

CiekawostkiEdytuj

  • Historie o niej krążyły 2 lata przed pojawieniem się Cjalisa.
  • Jowita przypomina nieco Klaudię Bąk - siostrę Sebka z Kapitana Bomby. Obie zajmowały się prostytucją i słynęły z tego, zaś fakt ten ukrywały przed swoim rodzeństwem.
  • W odc. 54 umawia się na "randkę" z Cieślakiem.
  • Jest świadkiem Cieślaka na jego ślubie, co oznacza że utrzymują ze sobą bliskie stosunki.
  • W jej pokoju wiszą plakaty "Disco Polo" i Zenona Martyniuka (wokalista zespołu "Akcent") więc jest zapewne fanką tego rodzaju muzyki.
  • Jest imienniczką Solaris i tak jak ona prostytuuje się.
  • W Lokalizatorze Uciech nazywa się "Krulowa Dzielni"

Znani "Klienci" Edytuj

Jako iż jest znaną prostytutką na Grochowie (można rzec nawet kurtyzaną), miała wielu klientów. Zaliczają się do nich następujące postaci:

GaleriaEdytuj