FANDOM

Budka z kebabami
Budka z kebabami.png
Spejson i Walo przed budką
Rodzaj obiektu Budka z jedzeniem
Lokalizacja Grochów (prawdopodobnie)
Budka z kebabami - miejsce zlokalizowane najprawdopodobniej na Grochowie, występujące epizodycznie w Blok Ekipie. Widzimy je tylko w odcinku 9.

Opis obiektu Edytuj

Jest to niewyróżniający się mały budynek gdzieś na wielkomiejskim blokowisku, którego jedyną cechą charakterystyczną jest zawieszona przy nim turecka flaga. Właścicielem obiektu jest Amir, pochodzący z Turcji, poza nim pracuje tu też inny, młodszy od niego Turek. Przez pewien czas zatrudniony był ty także Wojtas, ale został wywalony po wkurzeniu swojego szefa. W ramach zemsty na Amirze i jego pracowniku, budka została obrabowana przez ziomeczków.

Ciekawostki Edytuj

  • W budce cały czas gra turecka muzyka, prawdopodobnie z wulgarnym tekstem (wyraźnie słychać słowo "sikme", które oznacza "pieprzyć"). Kiedy jednak pracował tutaj Wojtas, pod nieobecność Turków oraz klientów, puszczał polskie piosenki.
  • Chociaż podczas spojrzenia na budkę z zewnątrz widać za nią tylko trawnik i krzaki, w późniejszych scenach we wnętrzu obiektu można zauważyć, że ma tylne drzwi wychodzące na dość duży, ogrodzony siatką plac, na którym stoi Szerszeń.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki