FANDOM

Bitwa

Tuż przed walką.

Bitwa ta ma miejsce w odcinku 6. Jest to właściwie ustawka pomiędzy subkulturami hip- hopowców a metalowców.

Przyczyny Edytuj

W odcinku 5, Wojtas, Walo i Spejson okradli i pobili Nergala. Incydent ten złamał obowiązujący pakt Scyzoryk i wywołał nową wojnę pomiędzy dwiema subkulturami. Po tym jak król metalu odrzucił winyl z przeprosinami od króla hip- hopu, oraz nakazał pobić ziomeczków (którzy akurat byli w "poselstwie" w jego pałacu), na Grochowskim blokowisku zebrały się siły wrogich sobie środowisk.

PrzebiegEdytuj

Nocą obydwie grupy zebrały się licznie na pustym placu między blokami. Najpierw swą mowę, z dachu limuzyny, wygłosił król hip- hopu. Następnie przemówił, ze stosu palet, król metalu. Obydwie mowy traktowały o jak najlepszych sposobach dokopania swym wrogom. Po tym wrogie sobie ugrupowania ruszyły na siebie, lecz tuż przed fizycznym starciem, zatrzymała ich bardzo głośna muzyka. Okazało się że oto na miejsce walki przybył król disco polo, puścił discopolowy kawałek i przeobraził (w myśl hasła "muzyka łagodzi obyczaje") groźnie zapowiadające się starcie w taneczną zabawę.

Uzbrojenie Edytuj

Jako że starcie zapowiadało się krwawo, obydwie strony wyposażyły się na jego czas w różne rodzaje broni:

Bitwa 3

Ziomeczki na pierwszej linii.

Broń ziomeczków Edytuj

Hip- hopowcy w swoim arsenale posiadali przede wszystkim kije bejsbolowe. Poza tym jako rodzaj ochrony, ziomeczki (ale tylko ci z bogatych rodzin) mają opuszczony krok w spodniach, dzięki czemu są chronieni przed kopnięciami w krocze.

Bitwa 2

Bojowa grupa metali.

Broń metali Edytuj

Metalowcy mieli bardziej zróżnicowany arsenał. Oprócz podstawowej broni jaką był tulipan, można też zauważyć kilka osób uzbrojonych w maczety. Dodatkowym atutem metali są też glany, ciężkie buty które miały ułatwiać kopnięcia w krocza dresiarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki