FANDOM

Amir
Amir.png
Rola Bohater epizodyczny Właściciel budki z kebabami
Amir - bohater epizodyczny serialu Blok Ekipa, pojawiający się tylko w odcinku 9.

Opis postaci Edytuj

Jest Turkiem, w Polsce mieszka zapewne od niedawna, ponieważ nawet nie umie mówić po polsku. Z wyglądu przypomina stereotypowego przedstawiciela swojego narodu - jest muskularnym mężczyzną o dość ciemnej cerze, mocno owłosionym. Prowadzi budkę z kebabami, gdzie zatrudnia jednego pracownika, również pochodzącego z Turcji. Przez krótki czas zatrudniał także Wojtasa, ale kiedy ten zbyt często zamawiał baraninę, sprzedając przy tym tylko kilka kebabów, Amir wściekł się. Gdy Wojtas przypadkowo obraził szefa po turecku, myśląc, że przeprasza, ten wyrzucił pracownika z roboty - i to wyrzucił dosłownie, ciskając nim przez tylne drzwi budki na śmietnik. Do swojego biznesu podchodzi profesjonalnie - nie toleruje braku dyscypliny pracowników, a także prowadzi zeszyt, gdzie notuje wszystkie wydatki oraz przychody, z dokładnością do jednego sprzedanego kebaba. Kiedy ziomeczki podpalają śmietnik stojący obok jego budki, natychmiast rzuca się, by ugasić ogień.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo, że jest on Turkiem, nosi dość popularne imię arabskie, jakim jest Amir.
  • Ponieważ nie zna języka polskiego, jego pracownik pochodzący z Turcji pełni dla niego rolę tłumacza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki