FANDOM

Łysy

Łysy nad nocnym Ursynowem.

Łysy - jest jednym z epizodycznych bohaterów serialu Blok Ekipa. Wraz ze swoim kumplem Parówą są antagonistami w odcinkach 27, 28 oraz 29.

Opis Postaci Edytuj

Wraz z Parówą są mieszkańcami Ursynowa. Łysy zostaje przedstawiony jako typowy dresiarz - mieszka na blokowisku, chętnie wdaje się w bójki, a jego głównym źródłem dochodu jest "krojenie lamusów". Walo twierdzi, że nie mają honoru, ponieważ wraz z Parówą robią to także poza swoim rejonem, . Ich działalność w Grochowie staje się powodem konfliktu między nimi a ekipą głównych bohaterów. Łysy wydaje się nie być zbyt inteligentny - wierzy, że replika broni, którą trzyma Walo to prawdziwy pistolet, a także dziwi się, jakim cudem Parówa przeżył upadek z dużej wysokości, choć w rzeczywistości upadł on na balkon zaraz pod nim. Łysy bardzo ceni też sobie swój samochód - gdy słyszy od Parówy, że ziomeczki opluły jego Golfa (w rzeczywistości przez przypadek zrobił to sam Parówa), od razu ma ochotę się odegrać.

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku 74 występuje bez czapki, co potwierdza jego brak włosów.
  • W jednej ze scen możemy zobaczyć, jak wraz ze swoim kumplem spędzają czas przy grze wideo. Jeden z nich jest zatem posiadaczem konsoli do gier, jednak nie wiadomo który.
  • Pojawia się w odcinku 79. Przez chwilę widać go w tłumie, w toalecie.